Sayangg kauu laaa dherr :D

 Heyyy guyss ! haha . hari adee storyy baekkk punyeee , ngeee :D
haha . hari kan akuu na citee pasal sorunggg laki nh . haha ! my sayangg cehh .
takdee laa ! VIP in my lifee :D <3
aku na citee cm nee nh ? na mule dari mane hah . haha ! * merepekk!
Klao na tahuu name deaa . nh hah ; A A ! tuu jee laa .
mane bole bgtao . rahsiee ! bahayeee .
btw kite0rangg satu skolaa . besttt ! tapi taon nh dea lasttt ^^ huh !
haha . semalam kannn 9.8.2011 akuu happy gile dohh ! na tahu ta sebab ape?
kat sekolaa semalamm asekkk jumpe deaa jee . sukee gilee !
dea dahh laaa comel , haha :P :P :P kat sekola ade ape tah semalam , 
ta belajaa laa ! so kne masokk dewann , bole pulakk aku sebariss ngn deaa ! <3 sukee .
haha , gatal aku nh ! *
haha . dalam dewan kan aku na pandang dea . tapi segan laa coz muke akuu serabaii .
haha . mbe aku yg sebelahh yg tergedikk gedik pandangg . weksss ! :P
dea mane laa tau aku M_ _ _ _ dea ! HAHA . kne rahsiee maluu !
tapi dea mang comel . dea aku punye ! kau amekk aku sepakk . 
cehhh takde laa ! suke aty korung laa . aku bukan sape sape pade deaa / cewahh !
hahaha . 
BTW FOR capital A , aku sayangg kau <3